Hei!

lørdag, januar 16 kl. 01:07
beklager.. en stund siden nå.. skjer utrolig lite i livet mitt for tiden..
er en del med Christina, nydeligste!..
Bandet har nettopp fått PA-anlegg og mikrofoner ++...
awesomeness.. det blir gøy..
ellers så.. jah.. eg sliter litt psykisk og fysisk pga alt stresset med å aldri ha en fast plass å sove... og det medfører lite søvn.. som igjen fører til dårlig humør og utmattethet..
liker det ikkje.. not at all..

ellers så vil eg bare si at, Christina, du er fantastisk! digger deg så sykt!
helt utrolig kor glad eg er blitt i deg på så kort tid!
og eg nyter hvert sekund eg er med deg!
håper vi får litt mer tid sammen veldig snart.
uten å tenke tid, busser, klokke, ferger, båter etc.!

vel.. som sagt... lite annet som skjer! så...

Hevrøy, Out! :)

Purest of Hearts | Powered by Blogger | Visit my flickr! | Comments (RSS) | Redesigned by tommy | XML Coded By Cahayabiru.com