Hva gjør man...

fredag, februar 26 kl. 02:00
Hvis man kjeder seg noe grenseløst og ikke har noe å finne på?
Man pusser litt opp!

Eg holdt på å DØ her ute på Austevoll.
Eg bare MÅTTE finne noe å gjøre på!
Så da ble det litt oppussing! :D

Nå har eg bare det jævla drittcrappy iPhone-kamera her,
som eg tror er litt skevt for det er ikkje i fokus lenger!
(tide, KOM IGJEN! dere staves *shit* baklengs lever opp til rykte ja!)
AAAAnyways!:
pjanoraamaa! i can haz fisheye? ^^

Jeg har malt veggen med lasur, den var samme farge som taket før
Nytt bord, og lampe i hjørnet.
Lyset på veggen hadde eg fra før, men bare hang det der,
kamera på iPhonen doesn't do it justice!
Nytt gulv kommer også.

2 lure troll

  1. Anonym Says:

    Ser kjempefint ut! Gleder meg til å se det :-)

  2. Tommy Says:

    Total awesomeness! akkurat som deg! :D eller.. du er litt bedre! :D xD

Purest of Hearts | Powered by Blogger | Visit my flickr! | Comments (RSS) | Redesigned by tommy | XML Coded By Cahayabiru.com