torsdag, mars 4 kl. 17:17
Yes! da var gaven til min kjære bestilt
bare å vente på at den kommer i posten! :D

OG pappa bestilte et EOS 550D til meg i går! 0.o gale menneske o.O
Men hey! klager ikkje!

GLEDER meg til å se Christina igjen når hon kommer igjen fra London!
MYE!
(du har med å dra deg ut her helgen etter du er kommet hjem!)

eg har brukt litt penger det siste døgnet,
1000,- til pappa for kamera
180,- for ny hurtigutløsningsplate til stativet mitt!
Masse penger i gave til min kjære<3
kommer til å bli så glad, håper bare ingen andre kjøper det til hon :-O *ønskdegpenger*

uhmm.. ellers tjente eg 350,- på noen bilder som eg hadde tatt som noen ville ha! awesomeee!

Er litt småsyk også.. suuucks.. vil bli bra igjen!
ellers, lei av å være på Austevoll! men har ikkje penger til å reise til byn! :(

Jeeeahm, det var vel det ;)


Miss u baby, utrolig glad i deg Christina<3

1 Responses to

  1. Anonym Says:

    Uhm, her var det mye gøy. :-D

    1.GØY med nytt kamera til deg, det er jo dødsawesome.
    2. Gleder meg til å se deg og :-) Det er faktisk bare tre hele dager siden sist da, men .. x) Kommer på besøk så fort jeg kan, men må se litt hvordan det blir nå første helgen pga. flytting ogsånn.
    3. LIKER hurtigutløsningsplate til stativ :-D
    4. Liker IKKE så veldig godt at du har brukt "masse penger i gave til min kjære". Eller. Hey, who am I fooling.. Liker det litt kansje.
    5. *Ønskermegpenger*
    6. Gøy med de bildene, fikk ikke svart på meldingen :-D
    7. GOD BEDRING <3
    8.. Haha.. puh. Det var alt for mye å kommentere på :-( Glad i deg og.

    -Christina

Purest of Hearts | Powered by Blogger | Visit my flickr! | Comments (RSS) | Redesigned by tommy | XML Coded By Cahayabiru.com