jeg er..

tirsdag, juni 22 kl. 21:15
... litt stolt av meg selv!
jeg har brukt hendene i dag i stedet for å sitte på ræven!
jeg har altså laget meg et eget datarom! :-O
jeg har ryddet som FAN, banket, saget, målt, VATRET og skrudd!
og, voilà!


4 lure troll

  1. Anonym Says:

    Så flink du er pus! :-D Så kjempefint ut. Likte spesielt godt den detaljen i hjørnet der, øl? Hihi <3

  2. Tommy Says:

    hihi! øl, øl og mere øl! neida, avslapningsøl som klapp på skulderen! :D liker den åpne harddisken i hjørnet eg :D

  3. Lene. Says:
    Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
  4. Lene. Says:

    Jøss, flink xD
    Ble bra det der! Og du blogger til og med, det er ikke dårlig Tommy. Ikke ofte man ser en oppdatering her nei! :P

Purest of Hearts | Powered by Blogger | Visit my flickr! | Comments (RSS) | Redesigned by tommy | XML Coded By Cahayabiru.com